În contextul actual al competitivității de pe piața muncii, organizațiile au nevoie de soluții scalabile și eficiente pentru a atrage, a angaja și a motiva cele mai potrivite talente. Prin adoptarea soluției SAP SuccesFactors, care ajută la eficientizarea fluxurilor de lucru, grupul Rompetrol – KMG International a reușit să automatizeze procesele de recrutare, să îmbunătățească experiența candidaților și să obțină o centralizare și gestionare a datelor mult mai eficientă.

La baza deciziei de a implementa SAP SuccessFactors a stat nevoia Rompetrol de a-și optimiza procesele de recrutare și selecție prin eliminarea proceselor manuale, bazate pe hârtie, prin obținerea unei imagini de ansamblu unificate a activității de recrutare, a indicatorilor cheie de performanță și a statusului pozițiilor vacante, precum și prin crearea și menținerea unui fond solid de potențiali candidați. În plus, organizația avea nevoie de integrare cu alte sisteme pe care le utiliza deja.

Brandul Rompetrol este o sursă continuă de energie, pornind de la prelucrarea țițeiului până la comercializarea produselor în stațiile de carburant. Începând cu 2007, Rompetrol este marca principală a KMG International, grup detinut de KazMunayGas, Compania Națională din Kazahstan.

Cu o tradiție de peste 40 de ani în industria energiei, Rompetrol s-a consolidat ca brand european după ce a început expansiunea pe segmentul de distribuție în 2002. În prezent, KMG International are peste 5300 de angajați, dintre care peste 500 s-au alăturat grupului în 2023 și operează mai mult de 1100 de puncte de distribuție în România, Moldova, Bulgaria și Georgia.

Munca și dedicarea echipelor noastre, îmbinate cu capacitățile SAP SuccessFactors, ne-au permis să ne adaptăm rapid la schimbările de pe piața muncii. Nu doar navigăm prin noua realitate, ci devenim mai competitivi și mai eficienți, menținând în același timp o abordare umană față de colegii noștri și față de candidații Rompetrol”, a împărtășit Gina Cruceru, Group Human Resources Director.

Suita SAP SuccessFactors Human Experience Management (HCM) oferă cel mai cuprinzător software de resurse umane, reunind servicii de resurse umane de bază, managementul talentelor, analiza resurselor umane și planificarea forței de muncă, precum și managementul experienței angajaților. Soluția le permite utilizatorilor să își maximizeze potențialul la locul de muncă, consolidând în același timp legătura dintre operațiunile de resurse umane și cele de business, pentru a ajuta organizațiile să creeze atât o forță de muncă sustenabilă, cât și o afacere profitabilă.

„Rompetrol – KMG International a găsit în SAP furnizorul potrivit de soluții pentru nevoile sale de recrutare și resurse umane din mai multe motive cheie. În primul rând, SAP oferă suport lingvistic, localizare și conformitate specifice fiecărei țări, asigurând operațiuni fără întreruperi în multiple regiuni geografice. În al doilea rând, datorită actualizărilor și îmbunătățirilor periodice oferite de SAP, Rompetrol s-a putut asigura că procesele sale de resurse umane sunt la nivelul celor mai recente tendințe și bune practici din industrie”, declară Adrian Stoian, Head of HR Services Center and Travel.

În plus, soluțiile SAP sunt concepute pentru a se adapta odată cu creșterea unei organizații, putând găzdui cu ușurință atât startup-urile mici, cât și marile corporații multinaționale în funcție de nevoile în continuă evoluție.

Transformarea prin care KMG Romeptrol a trecut în cadrul proceselor sale de resurse umane a fost cu adevărat remarcabilă și suntem foarte bucuroși că am făcut parte din această călătorie! Pentru o companie cu o dezvoltare rapidă, gestionarea eficientă a resurselor umane poate deveni o provocare semnificativă. Când vine vorba de Rompetrol, care plasează oamenii pe primul loc, SAP SuccessFactors a oferit suportul tehnologic adecvat pentru a-și eficientiza și optimiza operațiunile de HR. Am lucrat cot la cot pentru a integra funcționalitățile SuccessFactors cu sistemele existente, cu scopul de a asigura o tranziție ușoară și un flux de lucru continuu, concentrându-ne în același timp pe gestionarea întregului spectru de procese de resurse umane: de la angajare până la pensionare. Rezultatele nu au întârziat să apară”, menționează Irina Scorțea Tache, SAP SuccessFactors Lead for Eastern Cluster.

Prin crearea unei interfețe user-friendly și a instrumentelor de comunicare automată, Rompetrol a beneficiat de o experiență îmbunătățită a candidaților. Fluxurile de lucru automatizate au înlocuit procesele manuale, permițând monitorizarea candidaților pe tot parcursul ciclului de recrutare și angajare. În plus, SAP a oferit o platformă centralizată care s-a integrat cu LinkedIn și cu toate platformele de recrutare importante, generând un spațiu unic pentru toate aplicațiile.

Soluția SAP SuccessFactors a facilitat, de asemenea, îmbunătățirea colaborării și a calității serviciilor între echipele de recrutare și angajare ale Rompetrol, manageri și alte departamente. Comunicarea și schimbul de date au fost simplificate, permițând procese de angajare eficiente și minimizând întârzierile în luarea deciziilor. În plus, instrumentele avansate de analiză ale SAP au permis organizației să obțină informații valoroase despre procesul de angajare.

Astfel, implementarea cu succes a SAP SuccessFactors în cadrul Rompetrol reprezintă nu numai un avans tehnologic, ci și o investiție strategică în cel mai valoros atu al unei organizații: oamenii. Cu ajutorul acestei soluții, Rompetrol are abilitatea de a gestiona o forță de muncă în continuă transformare, de a optimiza gestionarea talentelor și de a încuraja o cultură a creșterii și dezvoltării.

Despre SAP

În calitate de lider global în domeniul aplicațiilor pentru întreprinderi și al inteligenței artificiale în business, SAP (NYSE: SAP) se află la punctul de legătură dintre afaceri și tehnologie. De peste 50 de ani, organizațiile au avut încredere în SAP pentru a valorifica tot ceea ce este mai bun la ele, unind operațiunile critice pentru business care acoperă finanțele, achizițiile, resursele umane, lanțul de aprovizionare și experiența clienților. Pentru mai multe informații, vizitați www.sap.com.

Despre Rompetrol KMG

Rompetrol este principala marcă a KMG International, reprezentativă pentru activitățile de rafinare, petrochimie și retail din România, Republica Moldova, Bulgaria și Georgia, precum și pentru serviciile la sondă din domeniul upstream.

Asigură, prin diversitatea activităților ei, produse și servicii care să răspundă nevoilor de energie într-o continuă creștere, în cel mai durabil și mai eficient mod.

Pentru dezvoltarea comunității interne, pregătește profesioniștii și liderii de mâine, promovează o cultură a alegerilor și deciziilor conștiente și prioritizează bunăstarea tuturor angajaților. Explorând pe deplin rolurile profesionale, reușește să contribuie la o misiune colectivă, aceea de a aduce energie pentru un viitor sustenabil.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *